Silnik
: Jedynie silnik 2,5 TDI, pięknie brzmi powyżej 2 tys.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
Ładny, wygodny, elegancki, pakowny, zdecydowanie bez sportowego zaciecia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest to moja druga A6 2,5 TDI i nadal uważam że to jeden z najleprzych silników.
Co prawda powinna być druga turbina, a gdzy temperatura powietrz siega, jak dziś, 35 stopni w cieniu intercooler nie daje rady, auto wkręca się na obroty a nie ciagnie, dopiero po 100-200 metrach dostaje kopa.
Jadąc oczywiscie nie u nas :) dłuższy czas z predkości powyżej 200 km/h lepiej dołozyć kilka groszy na ultimate bo turbo się grzeje jak szalone.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi od 2 do 6 super, ale I skutecznie uniemożliwia dynamiczny start.
3,0
Układ jezdny
Uklad był by komfortowy gdyby nie nasze drogi, nie sprawdza się wogule i czekam tylko jak urwę koło na jakiejś studzience.
Hamulce są za słabe, powinny być nie 16" tylko 17" obrecze w standardzie.
Komfort
4,0
Widoczność
Brak większych rewelacji, normalnie.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie wszystko jest pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sama wentylacja jest ok, ale tryb auto to pomimo roku posiadania tego samochodu to nadal zagadka, nigdy nie robi tego co chcę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cóż był to jeden z powodów zakupu tego samochodu, i musze powiedzieć że nie obrazil bym się jak by siedzenie dalo się cofnać o jeszcze jeden ząbek.
Przestrzeń bagażnika super.
4,0
Wyciszenie
O ile ma się auto wzglednie bez wypadowy z którego nie wyciagnieto jeszcze wygłuszenia przyklejonego o blachy to jest ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak durze auto to 10,5 litra ON w takim mieście jak Poznań to jest ok.
Trasa pomimo ostrej jazdy to 7,5 - 8
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość dobra, cena też do zaakceptowania.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie to tylko zawiesił się klocek zewnetrzyny prawego przedniego koła i zebrało do konca wewnetrzny. Komplet klocków na obie osie ok 400 zł
Zgudiony paten do kół, objechałem 4 ASO w Poznaniu i nigdzie nie dali rady, w kończy postawiłem czlowieka z wzorem z modeliny przy frezarce i dałem radę.
Pogiete śruby mocujace zwrotnicę z wachaczami, standard na naszych droagch.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie nic, może poza gumami na przegubach
Po 188 tys. km sprzęgło jest do wymiany a to manula.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]