Przejeździłem nim 140 kkm. Z daleka auto prezentuje się świetnie, lecz po 7 latach użytkowania z bliska już jest dużo gorzej. Kupiłem je w 2009 roku za 19 tys. złoty a w 2016 sprzedałem za niecałe 4 - gigantyczny spadek wartości. Po 7 latach zaczęły wychodzić parchy na wszystkich blachach dookoła poniżej listwy ozdobnej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 150 km to wystarczająca jednostka - jeżeli jest świeża - niestety po kilku latach jazdy po polskich grogach urywają się ścieżki w sterownikach pompy VP44 oraz ABSu Boscha - wymiana kosztuje majątek ale są też magicy co robią to za 300 zł. Wycierające się wałki rozrządu to już efekt lania złego oleju oraz braku wymian filtra odmy! Polecam olej Motul synergy
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia manualna świetna zero problemów - 6 biegów dobrze zestrojona.
4,0
Układ jezdny
Gdyby nie te cholerne wahacze które trzeba wymieniać co roku (800 zł kpl.) to byłoby idealne - auto wręcz klei się jezdni.
Komfort
4,0
Widoczność
Komfort jazdy OK - ale mogłyby byś wygodniejsze fotele - po dłuższej jeździe bolą 4litery.
4,0
Ergonomia
Elementy deski umieszczone w dobrych miejscach i trwałe. Może poza powłoką niebieskiego plastiku który szybko się wyciera.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety z ogrzewaniem jest kiepsko jeżeli zatnie się termostat w bloku silnika - wymiana tego elementu za 70 zł kosztuje ok 400 zł - trzeba praktycznie zdjąć cały rozrząd! Dodatkowo brak pokrywy na filtrze kabinowym skutkuje zalewaniem go wodą i parowaniem wnętrza :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu jak i z tyłu - bagażnik także pojemny.
5,0
Wyciszenie
W aucie jest naprawdę cicho - niestety jak już wyjdziemy z kabiny dochodzi do nas klekot 6 cylindrów diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby nie to że komplet wahaczy co roku do wymiany to koszty kreowały by się na świetnym poziomie. Wymiana kpl. rozrządu to 1100 części + 600 robocizna - nie zapomnijcie o termostacie - nawet jak jest sprawny!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie w aucie poza wahaczami nic nie trzeba robić - ważne aby o niego dbać!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza sterownikami pompy oraz ABS to nic poważnego się nie działo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]