Inne
: Jakosc wykonczenia wnetrza (10/10), komfort jazdy (11/10) !!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: szukajcie w opisie, tylko co do silnika mam zastrzezenia
5,0
Całokształt
jak nie bola cie koszty to naprawde polecam - przejedziesz 1000km w jeden dzien i bedziesz wypoczety! czasem przejechalem w jeden dzien 200km innym autem, bylem zmeczony i wszystko mnie bolalo, wsiadlem do a6, ruszylem... i zaczalem odpoczywac, i tak nastepne 400km :) powaznie!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyspieszenie ok, ale do 2000obr brak reakcji na pedal gazu co baaaardzo boli przy zmianie pasa w korku na 2 biegu... poza tym przyspiesza fajnie
4,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual - fajna rzecz, ppewnie do ekonomicznej jazdy tez (nie wiem bo nie jezdze ekonomicznie) na pewno przy przyspieszaniu na autostradzie mozna wrzucic 6 przy 160km/h i dalej przyspieszac
4,0
Układ jezdny
nie mialem jeszcze podbramkowego poslizgu wiec albo super sie trzyma drogi, albo nie moge jeszcze nic na ten temat powiedziec (ale raczej to pierwsze)
Komfort
3,0
Widoczność
jak na kombi dobra, ale wiadomo - to dluugie auto i trzeba sie przyzwyczaic
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i pod reka, nie mam co do tego zadnych zastrzezen
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
czas nagrzewania sredni, klima spoko, tylko omega nagrzewala mi sie szybciej ale chyba na taki egzemplarz trafilem bo wiem ze inni narzekali
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca, baaardzo wygodnie i komfortowo, mialem Opla Omege i myslalem ze jest wygodny, ale tu nie ma porownania (oczywiscie na plus dla audi!)
5,0
Wyciszenie
Jak na tdi czyli traktora bardzo cicho w srodku (w porownaniu do VW/Skody z 1.9TDI)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu ponarzekam...
O ile spalanie jest super zadowalajace jak na taka pojemnosc i moc (max 9l w miescie i na autostradzie, na trasie ponizej 7/100) o tyle silnik- PORAZKA!!!!
Pomijajac fakt regeneracji pompy wtryskowej (3300zl) bo moze i mial duzy faktyczny przebieg, o tyle koszt wymiany rozrzadu co 80kkm (ok 2000zl), czy usuniecia jakiejkolwiek pierdulki w silniku (np zeby dostac sie do paska od alternatora trzeba zdjac przedni zderzak, lampy, chlodnice!!! co znowu podnosi koszty (wyrobil mi sie napinacz paska - kolejny 1000zl, no i strach o slynne walki rozrzadu (mam nadzieje ze nie w tym roku...) wiem ze takie auto nie bedzie tanie w naprawie ale ten silnik jest calkowicie do bani i jak tylko bede mogl zmienie go na BMW 330d kombi (184KM, lancuszek, 0-100 w 7,6s wiec usmiech na twarzy, a spalanie i cena zakupu podobna)
5,0
Stosunek jakość/cena
no jakosc super, moze nie zauwaza sie tego zaraz po wejsciu do auta, ale po miesiacu uzytkowania ciezko wsiasc do plastikowych aut typu octavia, golf itp. Ta jakosc naprawde uzaleznia!!!!
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu drobiazgi sie nie psuja, a wlasciwie nie zwracasz na to uwagi bo 100zl za naprawe to nie naprawa, wiecej dziennie do baku lejesz
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak juz napisalem
pompa wtryskowa - ponad 3kpln
rozrzad - 2kpln
napinacz paska altenatora - 1kpln
teraz czekam na walki - ok 4kpln
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
[l/100km]