Auto sprowadzone z Niemiec. Przejechane w Polsce 55 tyś km. Skrzynia biegów manulana, 6-cio biegowa rewelacyjne pasuje do sinika 2,5 TDI (wzmocniony do 215 KM) jak na samochód ważacy prawie 2 tony spalanie niskie (około 7 na trasie i 11,5 w mieście). Perfekcyjne zawieszenie pozwala na pewne pokonywanie zakrętów. Polecam wszystkim osobom ceniacym sobie komfort (nawet można rzec luksus) oraz ponadprzecietne osiągi.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik w wersji 180 KM (po przeprogramowaniu kompa 215 KM), bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowa manualna
4,0
Układ jezdny
zawieszenie sportowe (obniżenie o 5 cm i utwardzenie), rewelacyjne do szybkiej jazdy (mistrz zakrętów), ale niestety polskie drogi psuja efekt
Komfort
4,0
Widoczność
zbyt duże martwe pola (wersja kombi)
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno być, bardzo wygodne fotele
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
webasto, klima dwustrefowa, podgrzewanie foteli (przód i tył) ... i nic więcej nie potrzeba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko jeden minus ... pojemność bagażnika. Trochę za mało jak na auto tej klasy
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy wadze prawie 2 ton spalanie: trasa (100-110 km/h) - 6,9 litra, miasto - 11,5 litra