Karoseria
: Nie rdzewieje nawet w uderzonych miejscach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Wahacze
5,0
Całokształt
Mega komfortowe auta i niskie koszty.
Wrażenia
4,0
Silnik
Za głośny.
3,0
Skrzynia biegów
6tka ma za krótkie biegi.
5,0
Układ jezdny
Wielowahaczowe zawieszenia się psują zawsze i są drogie w naprawie, ale są mega komfortowe.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Głośna praca silnika, od 140km/h już huk.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Plus tego auta to taki, że niezależnie od warunków pali maksymalnie 8 litrów, ale to podczas mrozów, gdy auto stoi pod chmurką. Normalnie spalanie wynosi max 7,5 liczone od baku do baku, jak również historycznie od początku. Auto stoi w warszawskich korkach albo na autostradzie jeździ 130km/h. Plusy: ogromny moment obrotowy. Minusy: głośny, zawieszenie wielowahaczowe ciężkie do diagnozy, co się wybiło, a może tego być dużo, co za tym idzie zazwyczaj wymienia się wszystko co już trochę kosztuje. Mam skrzynię 6 biegową, biegi bardzo krótkie, w korkach porażka, dlatego polecam 5-tkę. 6-tka tylko przydaje się na autostradzie przy prędkościach powyżej 140km/h.
Auto mega wygodne. Blacha bardzo dobra i nie rdzewieje za bardzo, jeśli ocynk nie został uszkodzony. Poza wahaczami reszta części mega tania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Części mega tanie, poza wahaczami.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wahacze. W ciągu trzech lat możemy być pewni ich wymiany. Ja akurat się trochę znam, więc wymieniam tylko te które się zepsują, ale większość ludzi nie, i mechanicy wymieniają im cały komplet.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]