Mimo wszystko dobrze. Szkoda tylko, że przy 258.000km zatarł się silnik z powodu pękniętego paska napędu pompy oleju. Przez to silnik poszedł do wymiany, od remontu - 12tkm jest ok. Wszystko kosztowało 4tys. i to tylko dzięki znajomemu mechanikowi, który nie policzył sobie kosztów robocizny. Chyba jestem jedynym, któremu to się przydarzyło w 1.9tdi, ale tak bywa, silnik AWX.
Wrażenia
2,0
Silnik
Jak działa to dobrze.
4,0
Skrzynia biegów
bradzo dobra
3,0
Układ jezdny
Awaria pompy wspomagania, 100zł i dalej ok.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
bardzo dobra
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie ma nic lepszego
5,0
Wyciszenie
bardzo dobre
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo dobre, niskie spalanie
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry - szczególnie jak kupuje się za 1/2 ceny :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pompa wspomagania układu kierowniczego
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik, który na 100% z oryginalnym przebiegiem niestety uległ dużej awarii.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]