SZmelc na kolkach - przereklamowane ciagle psujace sie drogie badziewie
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
jak gowno do twarogu - drogie i smierdzace
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest wlasnie problem Audi - DROBIAZGI - i nie tylko. Zaczelo sie od napinacza paska wielorowkowego. przede wszystkim musial go wymyslic jakis kolega Hitlera z mysla o polakach ktorzy potem beda jezdzic tym samochodem. Totalny szmelc i ciagle sie psuje. Pompa wody cieknie, klimatyzacja po 200.000 km -pompa do wymiany, weze od klimy szmelc w dodatku sztuka kosztuje 700 zl. Kluczyk juz @ razy naprawiany po 250 zl za kazdym razem i popsul sie znowu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Amortyzatory szmelc i zawieszenie ciagle skrzypi cos pomimo wymiany na nowe. Zeby wymienic napinacz trzeba rozebrac caly przod samochodu. Ogolnie przereklamowany VW i nie wiem kto to tak zachwala - chyba ci ktorzy przesiadli sie z malucha albo golfa do Audi. Ten samochot za ta wygorowana cene nie moze sie nawet rownac z Mercedesem pod kazdym wzgledem, dodaje kazdym. Mialem nawet opla omege 2.5 td i byl 100x lepszy i wygodniejszy i mniej awaryjny. poza tym Seat Alhambra 2x tez gowno ciagle sie psuly te niemieckie VW group badziewia. Teraz nawet Porsze kupili i pewnie niedlugo zobaczycie na ulicach Porsze Carrera 1.9 Turbo Diesel 115 KM
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]