Kupiłbym drugi raz! tylko nie wiem czy nie zdecydowałbym się na prawdziwą S6tke, niby tylko 40km roznicy ale jednak S to S:) Bo RS jest póki co poza moim zasięgiem finansowym
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny! co tu dużo mówić, V8, 300km, 4.2l to jak na polskie warunki potwór. już jak ktoś ma silnik 2.0 to mówi się że duży, mocny a co dopiero TO :)
Potężny zapas mocy, wyprzedzasz bez zastanowienia co tylko spotkasz na drodze.
4,0
Skrzynia biegów
Jest ok, ładnie płynnie zmienia biegi, zmiana biegów w kierownicy też fajny gadżet :) Brakuje tylko 6tego biegu i ze zmiana biegów odbywa się dość powoli, do DSG mu daleko :)
5,0
Układ jezdny
QUATTRO. chyba tyle wystarczy. Pewność prowadzenia w zakrętach bezcenna, rusza jak katapulta bez zawachania.
troche u mnie daje po zębach na nierównościach ale to zasługa tylko i wyłącznie kółek 255/35/19 :) na 16tkach czy 17tkach płynie tak że nic nie czuć.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność w porządku jak na te gabaryty, ale parktronic jest niezastąpiony. w końcu to 5 metrów prawie.
4,0
Ergonomia
Dołożyłbym do swojego sterowanie radiem i navi w kierownicy bo można się zapatrzeć na te przyciski.
Fajny patent z odchylanymi schowkami w drzwiach, i w bagażniku.
Szkoda że podłokietniki nie były ładniej wkomponowane w konsole środkową tylko wyglądają troche jak dokładki i ciut skrzypią (przynajmniej mój)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
cudo :) szybko, nic nie paruje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No klasa wyższa w końcu. Nawet przy odsuniętych do tyłu przednich fotelach (mam ponad 190cm wzrostu) z tyłu spokojnie siądą dorosłe osoby! Z przodu jak sie odsunie fotel to średniego wzrostu pasażer moze sobie wyprostować nogi. kosmos :) mam Avanta więc bagażnik ogromny. Wprawdzie to quattro więc nie mam schowka pod podłogą ale i tak jest miejsca duzo. spokojnie można zapakować 4 osoby i bagaże na urlop i jechać w świat!
5,0
Wyciszenie
super! przypomne że mam V8 pod maską i jest naprawde cicho, nawet piłując silnik do czerwonego pola do wnętrza dostaje się tylko baaardzo delikatny pomruk. Najbardziej hałasuje opływające powietrze przy wyższych predkosciach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No cóż :) 25litrów w mieście, 15 w trasie trzeba liczyć. Na szczęście kupiłem już z LPG więc wynosi mnie to tyle co w silniku 1.4 na benzyne :)
4,0
Stosunek jakość/cena
dość wysokie koszty eksploatacji (jeździ na gaz więc nie chodzi o paliwo tylko o różne części), ale za to 300km pod nogą do dyspozycji
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko mam żeby oceniać :) po zakupie wymieniłem rozrząd, wachacze, klocki, filtry oleje itd. mam jakąś usterke navigacji ale pozatym wszystko fajnie, zobaczymy jak długo :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótko mam żeby oceniać :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 300KM 221kW
[l/100km]