Zawieszenie
: Wielowachaczowe zawieszenie jest świetna ale dosyc drogie jak się rozsypie .
5,0
Całokształt
Świetny samochód rodzinny tak naprawdę bardzo bezpieczny i w lato i w zimę. W lato zawsze wszystko można bezpiecznie wyprzedzic ,a w zimę przyczepnośc z quattro jest niebywała .Tylko ważna informacja lepiej zainwestowac w CB bo można bardzo szybko jak się nie uważa stracic prawko .
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowity dźwięk silnika ,dobra kultura pracy .Wyprzedzanie nie sprawia z tym silnikiem żadnego problemu tiry na prawdę stają się krótsze ;-)
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie się jeździ biegi praktycznie same wchodzą choc nie tak jak w BMW ;-/
5,0
Układ jezdny
Niebywale się prowadzi to auto z quattro .Jedyny minus to dośc słabe hamulce :-/ Warto dopłacic troche więcej i kupic wentylowane ,ale do normalnej jazdy wystarczą
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w kombi .Ale na tle innych oceniam bd
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką no ale GERMANY są z tego znane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam problemów w +38 stopni klima daje spokojnie rade ,w zimę również nie mam problemów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No cóż dużo miejsca jak to w klasie wyższej .
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie jest bardzo dobrze nie jest głośno ale słychac fajnie silniczek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hmm no cóż 3.0 ale za to odpłaca się radochą z jazdy ,a z podtlenkiem LPG już tak nie boli .
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na ten rok i na tą cenę to uważam ,że trudno znaleźsc dla audi konkurenta no może poza BMW .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgów to nic za bardzo sobie nie przypominam
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic oprócz zawieszenia ,sprzęgła i hamulców nie robiłem .
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 V8 260KM 191kW
[l/100km]