dobrze się zbiera, ogromna elastyczność już od drugiego biegu (na dwójce zakres prędkości 0-120 km/h)
5,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi wchodzą same, super
2,0
Układ jezdny
Jak akurat wszystkie wahacze są sprawne, to zawieszenie jest DOSKONAŁE.
Ukłąd kierowniczy ok
Komfort
5,0
Widoczność
Brak uwag, wzór dla innych (jeżdzę kombi)
5,0
Ergonomia
Ekstraklasa światowa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super - podwójny climatronic polecam wszystkim
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodny samochód, mnóstwo miejsca wszędzie
5,0
Wyciszenie
słychać tylko wiatr i opony. No chyba że ktoś lubi kręcic powyżej 4000 obrotów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobnych usterek nie ma, pod tym względem samochód dopracowany.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ukłąd przedniego zawieszenia przekombinowany, cztery alimuniowe wahacze na stronę, bez możliwości wymiany sworzni ani tulej wahaczy. Co 15 tys. wymieniam jakąś parę wahaczy, koszt minimalny części i robocizny 1000 zł.
Przy 130 tys. musiałem regenerować maglownicę i wymienić zatartą pompę wspomagania układu kierowniczego. Koszt 2500 zł.
W tym samym czasie musiałem wymienić kompletne sprzęgło (z dwumasowym kołem zamachowym) - koszt części 3000 zł, robocizna extra 1000 zł.
Wysokie ceny oryginalnych części przy braku zamienników. Kompletny rozrząd kosztuje około 3000 zł + robota!!!
Przy 100 tys. padł mi kontroler poduszki powietrznej - 1700 zł.
Wymieniłem już też obydwie poduszki pod silnikiem - zgroza.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 193KM 142kW
[l/100km]