Piękne wygodne autko, mimo upływu lat nadal budzi zainteresowanie
Wrażenia
5,0
Silnik
praktycznie zero problemów, jedynie fakt 15 lecia auta wpływa na konieczność zaglądania pod maskę od czasu do czasu.
Naprawy to tak naprawdę eksploatacja jak np wymiana świec
5,0
Skrzynia biegów
automatyczny tiptronic przyjemność z jazdy, nic sie nie dzieje nic nie szarpie
5,0
Układ jezdny
Jak to w vw dopracowany do perfekcji
Sztywny zwarty i komfortowy
Komfort
5,0
Widoczność
klasa premium po dziś dzień
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto ma ogromnie dużo miejsca, wygodnie mogą podróżować nim nawet 4 schaby
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z 2.8 litra silnika 193km a spalanie 14l/100km
wczesniej miałem bmw e46 1.8 i paliło 12
Zresztą decydując sie na to auto porównywałem go z bmw e39 mercedesem c klasa i audi w tym zdyskwalifikowało konkurencje
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mając a6 wiem ze mogę w minute podjąć decyzję by jechać 2-3 tysiące km i wiem ze auto mnie nie zawiedzie, czy upał czy mróz wiem ze zawsze zejdę do niego i odpali bez problemów...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nivo- zawieszenie pneumatyczne tył. u mnie jest i wolałbym by go nie było ale wystarczy wyjąć pneumatyk i podmienić na zwykłe sprężyny
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 193KM 142kW
[l/100km]