Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C5 Avant

Igorek, 14 lat temu
Silnik 2.8 V6 193KM 142kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 177 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 193KM 142kW 1997-2001 - Oceń swoje auto
4,54
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort jazdy
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, super dzwiek V6, przy 120 - 130km/h ciut ponad 2000 obr/min, do 160 - 180 km/h nie robi na nim wrazenia ilosc osób i bagażu na pokładzie, powyżej 180 km/h zaczyna sie robić cieżko:) ale bez przesady. od 80 km/h do 160km/h przyspieszenie wciąż więcej niż zadowalające. na dzisiejszcze czasy z 2.8 193KM to nie rewelacja ale w tej budzie naprawde daję radę przy w miare rozsądnym spalaniu ale to pózniej :)
5,0
Skrzynia biegów
Mam 5 biegowy tiptronic. jak dla mnie rewelacja. Zastanawiam sie czy dac 4 czy 5 poniewaz to moj pierwszy automat. Jeździlem tescia Toyota Camry z 4 biegowym i o malo bym nie mial wypadku. trzeba dobrze depnac i krecic zeby zmienila bieg. U mnie lekkie docisniecie pedalu i bieg spada obroty wzrastaja do 2500 - 3000 czyli tam gdzie moment i czuc przyspieszenie. Przy mocniejszym docisnieciu o ile to mozliwe automat zrzuca jeszcze jeden bieg i wtedy 4000 - 4500 obr. Nie jezdzilem DSG ale to jest bezstopniowa wiec ciezko do tipa porownac. Trzeba pamietac ze tip jest sprzed ponad 10 lat. Dodatkowo sekwencyjna zmiana jak chce sie zmusic do zmiany biegu. Kiedy go kupilem cieszylem sie ze to ma bo nie wierzylem w automaty ale teraz b.rzadko z tego korzystam bo... nie musze :) No i zona krzyczy jak za gwaltownie zmieniam :)))
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie na prawde niezle. Wszyscy narzekaja ze wielowachaczowe po 4 wachacze na kolo. Jeden wachacz Lemfordera kosztuje ok 200 zl Podobno starczaja na 80 000 km. kazdy musi sobie sam przeliczyc. Ale teraz juz wiekszosc aut tej klasy ma wielowachacz. No i problem nie stoi po stronie zawieszenia tylko drog. Niestety to zawieszenie bylo projektowane na normalne drogi. Kupilem autko jak mialo 145 000. Jezdzilo w Polsce. wymienilem 2 wahacze i na razie cisza. Przy 170 000 wymienilem wszystkie amorki Sachs te co w oryginale te ok 200 - 240 zl sztuka. Daje 4 za zawieszenie bo jezdzilem C-klass i ma chyba lepsza zawieche, podobnie jak slyszalem BMW np Seria 5 (E39) ale nie jechalem nigdy:) Podobnie u tescia we wspomnianej Camry z 1992 jest bardziej miekko i komfortowo. Ale nie ma tragedii po prostu w Mesiu i Camry jest ciut lepiej :)))
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten silnik automat i mase uwazam ze nie ma tragedi. Ale spalanie i tak robi wrazenie. Rekord jaki udalo mi sie uzyskac przy w miare spokojen jezdzie z zona 2 dzieci i bagazami to 7.6 ale nie przekraczalem 100 km/h i b. plynna jazda. Najwieksze po miescie to 19. Spalanie na trasie lodz - monachium - lodz wyszlo mi 9.5 z predkosciami w niemczech 160 - 180 w polsce ok 140. Jakos nie moge zrozumiec opisow AC:) wiec w liczbach podalem spalanie srednie 50/50 / miasto / trasa.:)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A6 C5

Liczba wpisów: 74

Audi A6 C5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A6 C5 Avant