Przeniesienie napędu
: Quattro \"miażdży\" wszystkie pojazdy z napędem na jedną oś - zwłaszcza podczas złych warunkach na drogach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Nadszedł poprostu ten czas, gdzie trzeba wymienić przednie zawieszenie. Niby 4 wahacze - ale wymienię komplet 8 sztuk razem z łącznikami stabilizatora.
Inne
: Innych uciążliwych usterek nie stwierdziłem - to raczej drobnostki jak np krańcówka w drzwiach kierowcy, egzektor oleju
5,0
Całokształt
Jest to bezpieczny, doskonale wyposażony i szybki pojazd. Przyjemny na trasy - w mieście trochę przeszkadza jego wielkość. Natomiast masa + automatyczna skrzynia + napęd na 4 koła - przyczyniają się do dość dużego zużycia paliwa (ok 15 l benzyny w dużym mieście typu Poznań). Na trasie udało mi się osiągnąć wynik 9,2 l przy prędkościach do 160 km/h (autostrada w niemczech - średnia z 1400 km).
Samochód moim zdaniem został skonstruowany bardzo mądrze (brak w nim udziwnień). Jakiekolwiek czynności naprawcze lub obsługa nie napotyka na bezsensowne rozwiązania.
Z pewnością był to dobry zakup.
Wrażenia
5,0
Silnik
Widać wyższość silników V6 nad rzędowymi 4-kami.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze można kupić (używany) bezpieczny, wygodny i dobrze wyposażony samochód o niskiej usterkowości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo trwały i dobrze wykonany samochód. Poprostu wsiadam i jadę.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]