SILNIK 2.8 V6 TO CICHA NIEZAWODNA JEDNOSTKA, WYSOKA KULTURA PRACY
5,0
Skrzynia biegów
WSZYSTKO OK TRZEBA PILNOWAC TYLKO STANU OLEJU, POLECAM SKRZYNIE MANUALNA BARDZIEJ NIEZAWODNA
4,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRZE SIE PROWADZI ZWŁASZCZA W PORÓWNANIU DO POPRZEDNIEGO MODELU, JEDYNY MANKAMENT TO SZYBKO ZUZYWAJACE SIE PRZEDNIE ZAWIESZENIE WIELOWACHACZOWE
Komfort
4,0
Widoczność
WSZYSTKO OK BARDZO DOBRA WIDOCZNOSC
5,0
Ergonomia
JAK W AUDI WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU MATERIAŁY NAJWYZSZEJ JAKOSCI
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO SPRAWNA KLIMA I OGRZEWANIE DUSTREFOWE
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUZO MIEJSCA ZWŁASZCZA W KOMBI
4,0
Wyciszenie
BARDZO DOBRE , POWYZEJ 4000 OBR /MIN SŁYCHAC WYRAZNIEJ POMRUK V6 JAK DLA MNIE MUZYKA
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIE SREDNIE TO 10-11L/100KM
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
SILNIK BARDZO NIEZAWODNY
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SZYBKIE ZUZYCIE ZAWIESZENIA PRZEDNIEGO ALE TYLKO NA POLSKICH DROGACH
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]