Przeniesienie napędu
: bardzo dobra trakcja, bez problemu przenosi moc na drogę nawet w zimę
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Regeneracja turbin
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
przyjemny dźwięk, moc w zupełności wystarczająca i zbiera się od około 1800 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, duży + za 6 bieg, przydaje się na trasach
5,0
Układ jezdny
quattro + ESC i jeździ jak przyklejony do drogi, po wyłączeniu kontroli trakcji nawet lekko zarzuca tyłem przy mocnym dodaniu gazu w zakręcie, zawieszenie bardzo komfortowe, mniejszych nierówności w ogóle nie czuć a większe tylko słychać
Komfort
4,0
Widoczność
dość dobra ale zawsze może być lepiej
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, bardzo intuicyjne w obsłudze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajna 2strefowa klima + podgrzewane fotele w zupełności wystarcza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
może dwumetrowiec za dwumetrowcem miałby problem ale 1,90m za 1,90 bez problemu, fotele przednie mają dobre trzymanie boczne
4,0
Wyciszenie
przy prędkościach autostradowych mogłoby być odrobinę ciszej ale i tak jest dobrze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście: latem 13-15l/100km zimą 15-17l/100km, na trasie da się spokojnie zejść poniżej 10l/100km. Autostrada 140-180km/h spalanie 11-14l/100km. opony letnie 235/45 zimowe 205/55
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pojawia się rdza przy środkowym stopie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
regeneracja turbin, przy tym przebiegu raczej normalne, problemem jest to, że trzeba wyciągnąć cały silnik, żeby to naprawić
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
[l/100km]