Układ elektryczny
: kontrola komfortu. wymiana ok 200 pln
5,0
Całokształt
Jakość wersji S Line
Wrażenia
5,0
Silnik
V 6 robi swoje
4,0
Skrzynia biegów
5 biegów na dzisiejsze standardy to trochę mało
5,0
Układ jezdny
bardzo dobry, komfortowy i cichy.
Komfort
5,0
Widoczność
Klimatronic dwustrefowy, elektryczne 4 szyby, ogrzewane skórzane fotele regulowane elektrycznie, radio z fabrycznym subwooferem, podłokietnik, bardzo dobrej jakości materiały w kabinie i bagażniku, bardzo wysoka jakość wykomania detali (skóra, drewno, aluminium i miękkie plastiki) nic nie skrzypi, oświetlenie wnętrza wzorowe.
4,0
Ergonomia
wszystko co potrzeba pod ręką ale niekiedy trzeba oderwać wzrok od jezdni żeby coś przestawić, ogólnie jest bardzo dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima wzorowa ogrzewanie daje radę nawet za bardzo na ustawieniu HI, przy wybranej temperaturze mp 21 stopni chwilowo potrafi dmuchnąć naprawdę zimne powietrze. Zwłaszcza zimą jest to nieprzyjemne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Aż nadto.
5,0
Wyciszenie
Można mówić szeptem przy prędkościach rzedu 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jeżdzi na wodę,, więc niektórych może zaboleć zwłaszcza tych z ciężką nogą.
5,0
Stosunek jakość/cena
Drogi samochód klasy PREMIUM. Prawie dwudziestoletni Audi nadal kosztuje kilkanaście tysięcy złotych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa lata tylko drobne usterki (po za kontrolą komfortu) i części eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 Quattro 165KM 121kW
[l/100km]