Konieczność wymiany klocków na tyle (dlaczego akurat tylnych?)po 30 000 to skandal w tej klasie wozu.Kolega wymieniał klocki w Toyocie Yaris po 104 000.To samo z źarówkami.Takie usterki w tej klasie wozu to po prostu skandal.
W związku z awarią sieci nie zdążyłem zapisać i dokończyć wcześniejszej oceny i zapisać kodu dostępu do oceny podpisanej BOGDAN.O ile to możliwe to proszę usunąć tamtą, a w jej miejsce wprowadzić tę.Pozdrowienia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Duża kultura pracy, połaczony ze skrzynią Multitronic - b. elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Multitronic - 6 biegów, możliwość zmiany sekwencyjnej.pracuje jak silnik elektryczny - rewelacja
5,0
Układ jezdny
mimo kiepskich naszych dróg - niewyczuwa się ich stanu
Komfort
5,0
Widoczność
idealna
5,0
Ergonomia
idealna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonały i cichy system wentylacji.Ogrzewanie wystarczające i na Syberię.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca- podróż całkowicie niemęcząca.
5,0
Wyciszenie
do 180 km/h słychać tylko szum wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 11,5, trasa ok.9,5 l/100 km.Zbyt wysokie ceny przeglądów i napraw.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupując samochód w 2003 roku był b. korzystny kurs Euro.Tak atrakcyjny samochochód klasy E w tej cenie to naprawdę rewelacja - gdyby nie te usterki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 30 000 wymiana tylnych klocków - to skandal.Tak samo po tym przebiegu wymiana źarówek świateł mijania-najpierw prawa,później lewa