Naprawdę za te pieniądze spodziewałem się więcej, chyba przesiąde się do Volvo
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik OK mocny i szybki
Do 3 tyś.obrotów żadnej rewelacji, później już bez zastrzeżeń.
Czasami odnosze wrażenie,że to jest za mały silnik do tego auta.
UWAGA:Paliwożerny
4,0
Skrzynia biegów
troche za długo wchodzi, ale OK
4,0
Układ jezdny
jak to w limuzynie-miękko i wygodnie
w zakrętach za miękko i przechyla ale to nie jest auto do jazdy sportowej więc wybaczam
Komfort
5,0
Widoczność
troche małe prawe lusterko :(
zreszta w passatach i audi to norma
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do 190km/h cicho, później nieprzyjemny hałas silnika i wiatru. Niemieccy konstruktorzy mogli by się bardziej postarać przy projektowaniu tego auta o miły "klank" z silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogólnie dobrze,ale lubi paliwo,części drogie i serwisowanie w ASO
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trzaski ze schowków a jest ich trochę, zbyt uciążliwy szum z okien przy 160km/h,
przeciekająca uszczelka w lewym oknie, podobno dużo Audi tak ma :( jazda nadziurawych polskich drogacj jest komfortowa, ale NIE DLA UCHA! coś stuka i wydaje sie byc poluzowane mimo ze zawieszenie mam sprawne
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu brak poważnych, oprócz opon, klocków i amortyzatorów i wycieraczek nic sie nie psuje.
Kupując auta powyżej 160000km są one technicznie zużyte i zaczynają się powoli sypać. TARGUJCIE SIE Z CENY O MIN 5tyś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 150KM 110kW
[l/100km]