Karoseria
: w ogóle nie rdzewieje i to jest jedyny mocny punkt tej niemieckiej tandety
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: pęka napinacz i paski, tandeta
Układ hamulcowy
: miekkie , słabe i awaryjne
Zawieszenie
: wymieniłem na japońskie teleskopy i od razu widać, że to inny swiat
2,0
Całokształt
unikajcie takiego \"prestiżu\", lepszy jest koreańczyk, nie mówiąc o japończyku, które kosztuja połowę
Wrażenia
2,0
Silnik
tandetny silni. pasek się zerwał po 80 tys. zawsze dymił od nowości, turbodziura ogromna
5,0
Skrzynia biegów
jedyny mocny punkt obok karoserii
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
miałem VW, audi, opla. nigdy wiecej niemieckiej drogiej tandety. wyłącznie samochody azjatyckie; japońskie a nawet koreańskie. duzo solidniejsze za połowę ceny. prawda , że mniej luksusowe
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cała mechanika silnika, zawieszenie, hamulce bardzo awaryjne
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]