Karoseria
: ABSOLUTNY brak rdzy. Mam porównanie do Focusa MkI.Ford rdzewiał na potęge
5,0
Całokształt
Solidny, pancerny, komfortowy, niezawodny, elegancki, nie do zdarcia klasyk. Ma już 21 lat i ani grama korozji, silnik suchuteńki, wnętrze
Wrażenia
5,0
Silnik
Pancerniak, stara prosta konstrukcja nie do zajechania jeżeli na czas będzie wymieniany olej i okresowo rozrząd. Trochę głośny, ale to konstrukcja z końca lat 80-tych;
5,0
Skrzynia biegów
Płynna zmiana bez szarpnięć i jakby dostosowywała się do stylu jazdy
4,0
Układ jezdny
Wcześniej jeździłem Focusem i tam układ jezdny uznany był za najlepszy w swojej klasie. W Audi możesz czuć się pewnie ale focus jednak był lepszy...
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko przy cofaniu problem i parkowaniu bo ciężko wyczuć długi tył
3,0
Ergonomia
Ogólnie dobrze, ale brak jest podręcznych schowków i półek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi, wentyluje na najwyższym poziomie, W dodatku nawiewy są stosunkowo ciche
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tej przestrzeni można się cieszyć... 5 dorosłych osób podróżuje bardzo komfortowo
3,0
Wyciszenie
2.5TDI jest głośny... Audi niezbyt dobrze wyciszone Mercedes i BMW potrafią lepiej...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdzę autem od ponad roku czasu. Mam takie zboczenie, że tankuje do pełna, wyjeżdzam paliwo do zaświecenia rezerwy i obliczam średnie spalanie. Zrobiłem około 20 tys. km. Automat pracuje bardzo dobrze, płynnie zmienia biegi bez najmniejszych szarpnięć, ale ma znaczący wpływ na zużycie paliwa. Czy to trasa gdzie jeżdzę z predkościa 120-160km/h czy też cykl mieszany, średnie spalanie zawsze oscylule w granicach 7,5 l/100km Kiedyś udało mi się zejść do 6,2 na trasie 600km, ale praktycznie nie przekraczałem 130km/h. Maksymalne spalanie 8,2 w cyklu mieszanym odnotowałem tej zimy kiedy mrozy utrzymywały się na poziomie -10-15 c. Minus: nie jest tak dobrze wyciszony jak BMW serii 5 czy Mercedes klasy E. Plus tego auta: do dzisiaj mnie zachwyca klasyczna, prosta i elegancka linia tego auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Obecnie cena zależy od stanu Audicy- najmłodsze mają 20 lat. Można kupić za 5 tys.zł, ale złoma. Mająć 12-15 tys.zł można kupić perełkę. Gwarantuje, że A6 C4 w b.dobrym stanie da więcej radości z jazdy i będzie bardziej ekonomiczne niż niejedno współczesne auto w tej kwocie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wieszający się rozrusznik- to jedyna usterka podczas rocznej eksploatacji.