Karoseria
: -brak rdzy;
-materiały wnętrza samochodu
-wcale nie jest takie paliwożerne
5,0
Całokształt
Solidna , mocna konstrukcja,,,produkowane wtedy kiedy koncernom zależało na trwałości ich samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Piękne brzmienie silnika...dynamiczny,,.i jak się chce to wcale nie musi dużo palić.
5,0
Skrzynia biegów
płynnie zmienia biegi i jest niezawodna
5,0
Układ jezdny
niczym nie zachwyca....niczym nie drażni...
5,0
Karoseria
jedna z największych zalet....ocynk...jak nie uderzone...to rdza się nie pojawia.
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność bardzo dobra...w każdą stronę...długi tył wymaga przyzwyczajenia przy cofaniu...
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu....można byłoby sobie życzyć więcej schowków,jakiś uchwytów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów- bardzo dobre.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogólnie rewelacja- ogromna przestrzeń z przodu i z tyłu...
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie w cyklu mieszanym nie przekroczyło mi 12 litrów...przy normalnej jeździe. Ale jak ktoś się postara to myślę, że można zejść poniżej 11...ale też spalić w granicach 16-20 litrów. Części drogie- kompletny zestaw rozrządu dobrej jakości- to wydatek w granicach 1300zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Za kilkanaście tysięcy można kupić auto w idealnym stanie.....i cieszyć się jak kilkuletnim. A komfort, jakość wykonania...niezawodność...bezpieczeństwo....nowsze konstrukcje za kilkadziesiąt tysięcy nam tego nie dadzą..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakiś wskaźnik przestaje działać...żarówka przepali...ale to są pierdoły....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 30V quattro 193KM 142kW
[l/100km]