Przeniesienie napędu
: Quattro jest bezbłędne to w ogóle inna bajka i jazda. no i ulubiona pora roku zima
5,0
Całokształt
Miałem dużo aut różnych ale każde miało jakąś wadę, aż wkońcu po latach eksperymentów udało się trafić na A6 C4 Q Duże wygodne tanie w utrzymaniu, z prostym silnikiem i zawieszeniem auto na dodatek ocynk i nie gnije no co chcieć więcej, następne też będzie C4 ale w automacie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mało pali cicho pracuje nie bierze oleju(5w 40) ładny odgłos przy obciążeniu
4,0
Skrzynia biegów
brakuje czasem 6 biegu przy 140km/h
5,0
Układ jezdny
dobrze się prowadzi i jest odporny na polskie drogi części zaw. tanie poza amortyzatorami tył do quattro
Komfort
5,0
Widoczność
dobra szkoda że prawe lusterko jest mniejsze
5,0
Ergonomia
Jak to w niemcu wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze chłodzi i grzeje minus za sterowanie nawiewem ( miałem klapy zawieszone)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca pod dostatkiem z przodu tyłu i bagażniku
5,0
Wyciszenie
bardzo cicho nawet przy dużej prędkości
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tanie w utrzymaniu części dużo, na dodatek auto się nie psuje. Niskie spalanie bo mi średnio od 10.5 do 11.5 wychodzi raz 13 ale po górach i 20cm śniegu na drodze. oczywiście LPG. Dobre egzemplarze drogie bo ok 10 do 15tyś zł ale warto na pewno.
5,0
Stosunek jakość/cena
Duże wygodne i bezpieczne auto, wygląd ponad czasowy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
naprawa klap od klimy, 2 razy termostat dopiero oryginał był dobry.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2 lata padł tylko czujnik wałka rozrządu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.6 V6 quattro 150KM 110kW
[l/100km]