Przeniesienie napędu
: Napęd Quattro to mistrzostwo świata ale najlepiej w automacie który jest praktycznie bezawaryjny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: czsem może chwycić ręczny ale naprawa banalna koszt 35 zł reperarurka
4,0
Całokształt
Doskonały samochód w pancernej technologii takich aut już nie ma. Duży wygodny rodzinny i bezpieczny samochód. Ma w sobie coś i mimo 20 lat wygląda dobrze. Zadbany egzemplarz warty jest nawet 15 tyś i więcej bo to jest auto na lata przeżyje nie jedno nowe za 50tyś.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo cichy, elastyczny mało pali bo ok 12-12.5 Lpg przy tej wadze i napędzie 4x4 to naprawdę mało. Ja jeżdzę na oleju 5W40 i silnik go nie bierze.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą płynnie ale 1 2 za krótkie zdecydowanie o braku 6 już nie wspomnę ale wtedy było by zbyt pięknie. Za to dobre pod Hak.
5,0
Układ jezdny
Audik jest wysoki na zawieszeniu dobrze się prowadzi i tłumi nierówności. Jest bardzo stabilne w prowadzeniu zwłaszcza przy pokonywaniu dużych rozlewisk wodnych na drodze. Byle co nie zmieni toru jazdy. Na ciasnych zakrętach czuć troszkę wysoki środek ciężkośc. i
Komfort
4,0
Widoczność
Auto jest duże ale proste w parkowaniu dzięki dużym szybom i prostym kształcie bez dziwnych wypuszczeń zderzaków itp. minus małe prawe lusterko,pozytywnie zaskoczyło mnie oświetlenie pomimo soczewki.
5,0
Ergonomia
Typowy niemiec wszystko na swoim miejscu prościej i wygodniej już się chyba nie da.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik ma jakieś wady fabryczne (zimny lut) ja tak miałem i dwie klapy się zawiesiły ale doby fachowiec jest od tego w Brzuśniku pow. żywiec 30min i wszystko śmiga lepiej niz w A4. Szyby nie parują dużo kratek nawiewu nawet na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełno wymiarowe auto na 5 osób i b duży bagażnik miejsca dużo nad głową i na nogi zarówno z przodu jak i tyłu. 2 podłokietniki i nic nie skrzypi ani nie trzeszczy.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho słychać tylko radio polecam nagłośnienie BOSE
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części bardzo tanie i duży wybór wszystko od ręki. Prosta budowa, łatwa naprawa i bezawaryjność sprawiają że utrzymanie tego dużego wózka nie kosztuje wiele. W quattro troszkę gorzej bo tylne zawieszenie i amortyzatory trochę kosztują. Przód bezobsługowy niemal.
5,0
Stosunek jakość/cena
W przedziale od 8 do 15 tys nic lepszego nie znam a miałem już kilka aut napewno nie kupił bym żadnych wielo wachaczy A4/A6 passat superb, do astry golfa vectry nie ma co porównywać. Jest to moje drugie c4 pierwsze miałem 100 i myślę że było odrobinę lepsze niż A6. Ale wiem że następne będzie też C4 ale na full wypasie i może 4,2 V8
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klapy nawiewów, sterownik klimatronic,termostat, zapieczony ręczny te 4 usterki miałem a koszt ich usunięcia 280zł + odrobina mojej pracy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.6 V6 quattro 150KM 110kW
[l/100km]