Przepiękne auto ktore juz nie jest produkowane. Ten model produkowano od 1994 do 1997 roku i z taśmy zjechało 2475 egzemplarzy (moj 1266) wiec za jakis czas moze byc okreslany kultowym. Posiadam go od ponad roku kupilem od pierwszego własciciela z książką serwisową, w stanie idealnym, nie tuningowany absolutny oryginał. Jedyna nie oryginalna rzecza sa na lato felgi MAE z ogumieniem na przodzie 225/40/18 tyl 255/35/18.
Wrażenia
5,0
Silnik
V8 mówi samo za siebie, nieprawdopodobna melodia!
4,0
Skrzynia biegów
Automat starej generacji czasami ma chwile "zastanowienia"
4,0
Układ jezdny
Troche miekki ale Quattro rekompensuje. Przy szerokich oponach trzeba uwazac na koleiny no ale to juz wina naszych dróg
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu
4,0
Ergonomia
Bardzo ładnie wykonane wnętrze z piękna deską rozdzielczą z czego Audi słynie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przód w porządku natomiast troche za mało wylotów na tył przez co w lecie tyl jest nie doziębiony
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu
5,0
Wyciszenie
Slychac tylko melodie V8 a od 200 km/h świst
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 21 ltr, trasa 14 ltr 98 Pb. ASO od pada bo tylko ciągną kasę i nie wiele robią. Najlepiej miec swojego zaufanego mechanika
5,0
Stosunek jakość/cena
Dalem za niego 9600 Euro to sporo bo mozna kupic juz za 6000 Euro tyle ze nie wiadoma jest historia wozu i przewaznie z duuuuzymi przebiegami. Auto jest boskie i jesli nie boisz sie kosztow paliwa to kup i się baw. Ja szukalem takiego egzemplarza 8 miesięcy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Linka gazu zablokowana, tloczek na tyle stanal i to wszystko
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zawiódł nigdy. Wymieniłem ostatnio zawieszenie z przodu poniewaz wytłukło sie na naszych drogach co nie jest dziwne zważywszy ze jezdze na 18 calowych felgach