Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C4 S6 Sedan

Jacek, 8 lat temu
Silnik 2.2 Turbo 230KM 169kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 387 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Audi A6 C4 S6 Sedan 2.2 Turbo 230KM 169kW 1994-1997 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Oszczędny, mocny i dynamiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Dziur nie ma, ocynk jest ale to nie to co Audi 80, szczególnie dół drzwi i połowa.
Zawieszenie : Tylne górne wahacze dość słabe i konstrukcja zaw. przedniego dość prehistoryczna.
Silnik : Wrażliwy na gaz, dużo drobnych niezauważalnych awarii jak nieszczelności dolotu, cewki, czujniki wału, doławowania itp.
4,0
Całokształt
Dużo drobnych napraw, nieszczelności, cewki, zaworki, czujniki, uszczelki ale do 14lat praktycznie bezawaryjny, turbo jak nowe, więc nie ma co brać pod uwagę takich drobiazgów. Na gaz ciężko znaleźć speca, trzeba bardzo na to uważać. Trzeba kochać i samemu umieć go zdiagnozować, co go boli, serwisy nic nie potrafią, wiedza zerowa, tylko pieniądz zainkasują odpowiedni.
Wrażenia
5,0
Silnik
5 cyl i ten dźwięk, on mruczy i gra jak zegarek, lekkie doładowanie i piękny dyskretny świst, otwieram zawsze okno posłuchać...
5,0
Skrzynia biegów
Ok, choć dość często synchronizatory są zużyte bo po bułki nie jeździły te auta.
3,0
Układ jezdny
Przód tragedia jak na koniec 90 lat, kopa setki i to tej C3 a nawet C2... quattro po części to rekompensuje. Za to proste jak cep i tanie jak barszcz.
Komfort
5,0
Widoczność
Autokar, trochę ten prehistoryczny przód na zakrętach nosi.
4,0
Ergonomia
Bez uwag, piękna nietypowa deska niespotykana nigdzie indziej, dodatkowe zegary ciśnienia oleju, voltomierz, temp oleju czy zegarek analogowy komponują się świetnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ponad przeciętnie. Zamienniki nagrzewnic są bardzo słabe. Dostęp do f. kabinowego trochę uciążliwy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewela, choć brak składanych siedzeń tylnych, mi to nie przeszkadzało, to limuzyna nie transporter.
4,0
Wyciszenie
ok ale mogło by być lepiej, w drzwiach mało wygłuszenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1700kg, 230KM, quattro, dużo miejsca, wygoda w trasie, 20 lat, technologia z przed 30 lat - wydaję mi się, że bardziej niż dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobry, nie bity, zadbany egz. to koszt nawet 15-20tyś ale warto, średnie auta to 7-10tyśc ale dużo odchwaszczania a co za tym idzie kasy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W trasie nigdy nie stałem, w domu tylko przez planowane naprawy. Pękają przewody gumowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych, choć te drobne bywają dość drogie jak na 20lat auto. Dwumas,i podpora wału i kol wydechowy pękał.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C4 S6 Sedan