Jest śliczny, szybki i potezny. Poza tym wyprodukowano tego cacka tylko 2475 egzemplarzy w ciągu 3 lat. S6 plus tylko 930 egzemplarzy
Wrażenia
5,0
Silnik
V8 nic dodac nic ująć
4,0
Skrzynia biegów
To 4 stopniowy automat, ktory ma tendencje do zbyt póznych redukcji
5,0
Układ jezdny
Quattro trzyma sie drogi perfekcyjnie - największy wróg to dziury i koleiny
Komfort
5,0
Widoczność
nie widze jakis większych problemów
4,0
Ergonomia
Bardzo dobra, wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na tył klima daje zbyt mało chłodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 192 cm wzrostu a iza mna wygodnie jedzie wysoka osoba
4,0
Wyciszenie
Generalnie nie jestem wrazliwy na hałas
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 21 ltr
120 km/h 12,5 ltr
Srednio w trasie 14-15 ltr
Maksymalnie w trasie 22 ltr jadac sporo ponad 200 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Dalem za niego 9600 Euro i dalbym pewnie więcej gdyby byl drozszy. Z tym wyposażeniem, przebiegiem, książką serwisową alufelgami MAE i jednym właścicielem w Niemczech to prawdziwy unikat
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ehhh zawsze jakas duperela sie popsuje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam go ponad rok i odpukac nic jeszcze powaznego nie naprawialem. Troche tłucze zawieszenie no ale na opnach 225/40/18 i 255/35/18 chyba tak byc musi
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 290KM 213kW
[l/100km]