Inne
: Jakość wykonania, samochód który w 1996 kosztował tyle co willa pod Warszawą został dobrze zrobiony - ząb czasu ma poważny zgryz jak się tylko o niego dba na codzień (auto nie ząb).
5,0
Całokształt
Yountimer zawsze wymaga opieki i troski, ale generalnie jest lepiej niż w wielu nowych autach które mam ...
Wrażenia
4,0
Silnik
Grzeczne V8, podkręcone chipem (przesunięty ogranicznik obrotów na 7100). Elastyczny, a jak trzeba to agresywny - niestety w tej budzie ciężko o rajdowe doznania.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, szkoda tylko że jest trochę za długa -wolałbym lepsze przyśpieszenie kosztem prękości maksymalnej - auto mam 5 lat, a tylko raz jechałem do deski 275 na liczniku a 264 na GPS (oczywiście w Niemczech na autostradzie).
4,0
Układ jezdny
Trochę dziwnie, ale wszystko w normie(zawieszenie nowe - całe).
Jak posadzę ją niżej to powinno być bardzo dobrze ...
Komfort
4,0
Widoczność
Nie widzę problemu - wszystko widać. Kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką tak jak trzeba - tylko brak sterowania radiem w kierownicy (takie tam zboczenie z nowych aut).
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima OK, tylko jak jedzie komplet to tylne szyby się roszą (wszystko w aucie sprawne, a klima po przeglądach i filtr wymieniony).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca sporo, ale jak na wymiary zewnętrzne trochę ciasno - no ale to nie A8 ...
4,0
Wyciszenie
Auto jest do jazdy, a nie do słuchania. Tu słucha się silnika, zwłaszcza jak ma się sportowy wydech :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te lata i motor jest OK
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli kupowac to teraz, za 2 - 3 lata będzie tylko trudniej i drożej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na auto które ma 17 lat jest bardzo dobrze - TFU, TFU żeby nie zapeszyć :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 290KM 213kW
[l/100km]