Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C4 S6 Avant

071S6, 12 lat temu
Silnik 4.2 V8 290KM 213kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 313 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C4 S6 Avant 4.2 V8 290KM 213kW 1994-1997 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : quattro- pierwszy kontakt po wielu autach i szczena opada, w szczególności start, mocniejsze i lżejsze auta nie mają szans z petardą na cztery łapy. Zimą jest poezja, nie ma co opisywac, trzeba przetestowac ;)
5,0
Całokształt
Jest to samochód w którym można się zakochac. Objeżdża nie jedną nową furę, napęd quattro buda w Avancie sprawiają, że ten samochód może nie tylko latac w okolicach 280km/h(mój ma zdjęty kaganiec) ale również pojechac w super komforcie w góry z całą rodziną i nie martwic się pogodą- \"czy śnieg spadnie\". Mój egzemplarz jest dośc bogaty, z ważniejszych:pełny zestaw rolet(bag + tył) skórę,elektryke siedzen, grzany przód + tył, tel w podłokietniku, ori BOSE + zmieniarka, xenony + spryski, el szyber.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moment obrotowy sprawia, że tym samochodem przez miasto toczyc się można praktycznie na dwóch pierwszych biegach. Na wolnych obrotach pracuje cichutko i anonimowo, przy 4k rpm motor rozpętuje prawdziwą burze.
4,0
Skrzynia biegów
6-cio biegowy manual jest idealnym połączeniem z tym silnikiem, znacznie lepsze osiągi od automatycznej skrzyni, mniejsze spalanie i koszty utrzymania dodatkowo przemawiają za tradycyjną skrzynią.
3,0
Układ jezdny
Moja eSa jest postawiona na 18\" alusach i ogumieniu 235/40, dodatkowo najniższy zawias jaki widziałem w s6- znacznie poprawia wygląd oraz prowadzenie po dobrych drogach. Każdy zorientowany zwracał uwage na znaczna twardosc tego zestawu.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu? 100/100 Do tyłu? 20/100- przeszkadzaja głównie olbrzymie skórzane zagłówki w kanapie
4,0
Ergonomia
Oprócz braku uchwytów na napoje nie mogę złego słowa powiedziec o tym wnętrzu, jego wykonaniu, spasowaniu oraz rozmieszczeniu wszelkich potrzebnych przycisków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą grzeje jak należy, latem chłodzi jak lodówka Zanussi :) Do tego mój Avancik posiada szyber więc istnieje alternatywa dla klimatronica
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażer oraz kierowca mają zapewnione 120% przestrzeni potrzebnej, na tylnej, podgrzewanej kanapie jest na prawde bardzo wygodnie i miejsca nikomu nie powinno brakowac.
4,0
Wyciszenie
Gdyby było to TDI to pewnie byłoby głośno ale dźwięku V8 nic nie wyciszy...to spory plus ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wydatki na paliwo mnie nie szokują choc mogłyby byc niższe :) Coś za coś, na pewno nie jestem zaskoczony faktem, że istnieje możliwośc opróżnienia pełnego zbiornika na dystansie 200km. Naprawy są tanie, większośc części VAGa więc nie ma tragedii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze (patrząc oczami laika jedna S6 to 2szt A6 z tych samych roczników) można otrzymac auto które zawiezie nas i naszą rodzinę bezpiecznie w każdych warunkach pogodowych do celu, a w sobotę bez wstydu może nas przewieźc po torze wyścigowym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie samochód o którego się dba nie powinien byc awaryjny, jest odporny na polskie drogi ale do czasu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od kiedy posiadam ten samochód nic nie nawaliło aby mnie uziemic.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 290KM 213kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
32,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C4 S6 Avant