5-cio cylidrowy dieselek, podobniez lepszy od 2.5 v6 , elastyczny , dynamiczny , oszczedny, ponadprzecietna trwalosc, nie bierze oleju w ogole mimo tego ze tak naprawde ma przejechane ok 400 tys
4,0
Skrzynia biegów
6-biegowa , szosty bieg to rewelacja , przy 140km/h zachowuje sie jak normalny samochod przy 110km/h
4,0
Układ jezdny
duzo lepszy niz w a4 , tanie nieskomplikowane zawieszenie, amorki nie wymieniane od nowosci a maja 80 procent sprawnosci :)
Komfort
3,0
Widoczność
trzeba sie przyzwyczaic do duzego auta ....
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie mogloby byc troche lepsze , np . takie jak w meśkach
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczajaco
3,0
Wyciszenie
jak na diesla - bez zarzutu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
quattro
8 - miasto
5.5/6.5 - trasa , przy wadze 1650 kg to nie za wiele
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
najwieksza zmora to drazki reakcyjne tylniego zawieszenia - dot. tylko quattro , poza tym lac opał i jechać :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]