Przeniesienie napędu
: Quattro nie pyta , poprostu jedzie tam gdzie chcesz :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: wakum pompa
Silnik
: kolo pasowe
Karoseria
: rdza na przednich blotnikach
4,0
Całokształt
Jak Audi to tylko Quattro !
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik gdyby nie to ze trzeba co jakis czas wymieniac pasek rozrzadu, zaznaczylbym ze jest doskonaly.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja 6- biegow do przodu
140km/h z wlaczonym tempomatem na autostradzie 3 tys obrotow - Rewelacja!
5,0
Układ jezdny
Quattro - nic wiecej nie trzxeba pisac
Komfort
4,0
Widoczność
jest dobra
4,0
Ergonomia
jest dobra
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiecej miejsca jak w mercedesie w124
4,0
Wyciszenie
na dobrym poziomie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na przyzwoitym poziomie , co do czesci to nie jest juz tak ciekawie.
Komplet rozrzadu na poziomie 800PLNow, do tego moze dojsc kolo pasowe 600PLNow
Ogolnie niema tragedi. Zeby jezdzic trzeba robic :)
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochod z silnikiem 2.5 TDI (AEL) 140km i napedem quattro kosztuje i to nie malo, za dobre rzeczy trzeba zaplacic. U naszych sasiadow bez 4 tys EUR nie podchodz a u nas jak to u nas , szczura kupisz za 10 tys zl , ale na przyzwoity egzeplarz minimum 15 tys zloty trzeba szykowac.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przyciski klimatronika
rdza na przednich blotnikach
listwy gumowe na dzwiach
blokujace sie zaciski tylne (quattro)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak sie jakotako dba o auto mozna bez problemu wsiadac i jechac 5 tys w jedna strone.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]