wydaje mi się że takie gabaryty powinny mieć lepsze chamulce
Wrażenia
3,0
Silnik
KLEKOCZE JAK TO DIESEL ALE BEZ WIĘKSZYCH UWAG.
TROCHE KOPCI ALE O DZIWO PRZY LEPSZEJ ROPIE (V-POWER) PRZY NORMALNEJ SCHELA TEGO NIE MA
3,0
Skrzynia biegów
6 BIEGÓW DOBRZE ROZŁOŻONE
3,0
Układ jezdny
NIE STETY MAM FABRYCZNE SPORTOWE SPRĘŻYNY I NA NASZE DROGI SIĘ NIE NA DAJE. JEŻDZIŁEM PO NIEMCZECH I JES BAJKA.W POLSCE JAK JEST FAJNY ASFALT TO TRZYMA EXTRA ALE I TAK PLANÓJE ZMIANE
Komfort
3,0
Widoczność
MOŻNA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ ALE NIE MA PROBLEMU
3,0
Ergonomia
WSZYSTKO DOSTĘPNE BEZ WIEKSZEJ ZMIANY POZYCJI
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
CLIMATRONIC RADZI SOBIE BEZ PROBLEMOWO
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
I TU JEST MAŁY PROBLEM BO JUŻ KTOŚ PISAŁ ZE SZUMI PRZY WIEKSZYCH PRĘDKOŚCIACH I JA MAM TO SAMO MOŻE USZCZELKI DO WYMIANY
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK NA MOC I OSIĄGI TO EXTRA PORÓWNAJCIE TO TDS BMW I WSZYSTKO JASNE
3,0
Stosunek jakość/cena
ZADBANY EGZEMPLARZ KOSZTÓJE NIE ŹLE POW 20 TYŚ ALE WARTO BO ODPŁACI SIĘ BEZ AWARYJNOŚCIĄ
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ŻARÓWKI W KOKPICIE
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK NA RAZIE TO WYBIŁO SIĘ ZAWIESZENIE ALE JEST ZA TWARDE NA NASZE DZIURY
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 140KM 103kW
[l/100km]