Zawieszenie
: Prostota do bólu czyli rewelacja na nasze drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: tuleja wózka
4,0
Całokształt
OK ale silnik za słaby!!! polecam 2.5L TDI AEL 140KM
Nie wiedzieć czemu A4 z tego okresu miały już 1.8T a A6 nie!!! To byłaby jednostka podstawowa do tego modelu bez szaleństw ale dałaby radę
V6 jednak problematyczne w serwisowaniu
1.9TDI też tylko 90KM a pozostałe auta ze stajni VW miewały już 110KM chociaż tu dobry chip dodaje mu polotu
Wrażenia
3,0
Silnik
Dużo Dużo !!! za słaby jak na taką ciężką budę!!!
to jest silnik do Golfa! nawet Passat ledwo się odpycha na tym silniku - starszy model 2.0 8 zaworowy 115 KM jest o niebo żwawszy i to przy niższych obrotach,jakakolwiek "dynamika" dopiero przy 4000 obrotów
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie i z klikiem
4,0
Układ jezdny
w ciasnych zakrętach trochę się wygina ale to nie GTI
Komfort
4,0
Widoczność
w mieście to nie lada wyczyn żeby znaleźć na niego miejsce ale trochę wprawy i coś można zają
4,0
Ergonomia
brak stojaków na napoje!!!
bagażnik duży i nie duży 2 podłoga niby fajna ale???
jeśli masz więcej niż 175cm wzrostu klapa w kombi nieraz nabije Ci guza!!! w 80tce B4 wyżej się otwierała
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic??? myśli za Ciebie ale na pewno nie tak jak Ty!!! zawsze mnie zaskakuje swoimi decyzjami ale grzeje i chłodzi więc trzeba go mieć w pozycji manual i załatwione!
włączenie klimy strasznie obciąża i tak słaby silnik
swoja drogą w japończykach tak tego nie czuć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogrom miejsca
4,0
Wyciszenie
bardzo cicho do 140km/h potem różnie
podkręcony ponad 3500 też zaczyna
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
oj oj oj
w trasie normalnie jadąc do 8L
w mieście nawet 13L !!!
2.6l V6 pali tyle samo a dźwięk aksamit
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana jedynie tulei wózka i cylinderka w hamulcu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]