Samochód z potężną porcją "jadu" w sobie. Na drodze rywalem wyłącznie auta klasy topowej, reszta zostaje w tyle.0
Wrażenia
4,0
Silnik
Piękny dźwięk V6. Potężny moment obrotowy, w połączeniu z niską masą daje fenomenalne połączenie.
Zimny trochę głośny jednak bez przesady.
Trochę za dużo turbodziury "na dole".
4,0
Skrzynia biegów
TipTronic na zimno potrafił szarpać.
5,0
Układ jezdny
Zwiedzenie S-line twarde. Nie było adaptacyjne więc czasem przeszkadzało (felga ’18) ale salo się żyć.
Za to "jak to się trzyma drogi". Auto może więcej aniżeli na drodze publicznej standardowy kierowca ma odwagi ;-)
A Quattro to mistrzostwo świata. To auto trudno wyprowadzić z równowagi.
5,0
Karoseria
Piękna linia. Spasowanie. Bezbramkowe szyby w drzwiach. Piękne auto. Będzie się ładnie starzeć.
Komfort
4,0
Widoczność
Szału nie ma. Jednak coś za coś. Dobra widoczność to w Vanach, SUVach, autobusach. Tutaj tego nie znajdziesz.
5,0
Ergonomia
Audi.
I wszystko w temacie. Sportowa pozycja.
Uwaga na ekran Navi, koniecznie trzeba nakleić folie, łatwo porysować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przez chwile woziłem tym dwoje dzieci a i nawet pojechałem na wakacje. Trochę śmiesznie a trochę strasznie. Bez bagażnika dachowego ani rusz. Jednak nasi rodzicie jeździli maluchami i też wszędzie dojechaliśmy.
4,0
Wyciszenie
Szyby bez ramek niestety nie pomagają.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomicznie nie jest. Lubi również dolewki oleju. Jak to w grupie VW...
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość Audi. Spasowanie, materiały. Prawdziwa jakość premium. To zawsze kosztowało. BMW tańsze. Dacie również.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 286KM 210kW
[l/100km]