Przede wszystkim bardzo ładny. Do tego czarny brilant i 19" felgi i robi wrażenie na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
2,0 TDI wysoka kultura pracy. Moc na granicy. Przy zacięciu sportowym trzeba się rozglądać za jednostką powyżej 200KM. Jak na razie brak jakiegoś nadmiernego zużycia oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę za krótkie przełożenie biegu II, natomiast za długie zestopniowywanie lewarka zmiany biegów. Przy aucie o zacięciu sportowym powinno być krótsze.
5,0
Układ jezdny
Samochód po prostu jest przyklejony do drogi. Jeździ jak po szynach. Nisko położony środek ciężkości + szerokie opony = niesamowita frajda przy pokonywaniu ciasnych zakrętów. Hamulce działają jak powinny.
Komfort
3,0
Widoczność
Przez tylną szybę katastrofa, szczególnie przy obniżonym siedzeniu. Deszcz i brak wycieraczki tylnej szyby jeszcze to pogarszają. Na szczęście zewnętrzne lusterka bardzo duże i dodatkowo asymetryczne co zdecydowanie poprawia widoczność do tyłu. Do przodu jest ok. Przydaje się jednak zdecydowanie elektroniczny system parkowania i kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Perfekcja z małym minusem. Zdecydowanie za mała ilość schowków podręcznych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to diesel. Długo się nagrzewa. Klima 3 strefowa wystarczająco wydajna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik jak na tą klasę auta naprawdę duży. Z tyłu trochę ciasno. Na szczęście tylko 4 miejsca dla pasażerów. Z przodu ok. Duży zakres regulacji foteli i kierownicy
5,0
Wyciszenie
Gdy by nie obrotomierz nie wiadomo kiedy by trzeba było zmienić bieg.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w normie. Koszty napraw w normie. Części używane lub zamienniki cenowo powyżej normy. Części nowe oryginalne - kosmos.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW
[l/100km]