Przeniesienie napędu
: silnik i skrzynia biegów mistrzostwo świata, błyskawiczna zmiana biegów wystarczająca moc po 2 latach jazdy
5,0
Całokształt
doskonały samochód ale oczywiście nie bez wad
Wrażenia
5,0
Silnik
praca przyspieszenie hałas - perfekcyjne ale... dolewam litr oleju na 2000 km i to ponoć normalne w tym silniku ale dla mnie to duża wada.
4,0
Skrzynia biegów
s-tronic rewelacja idealna skrzynia ale... zaczyna szarpać jak przełącza z 2 na 1 i ponoć to mechatronika do wymiany koszt ok 8 tys.! masakra.
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu. napęd 4x4 rewelacja wyjeżdżasz z każdego śniegu po nocy.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu pod warunkiem że masz kamerę cofania - idealna sprawa
5,0
Ergonomia
doskonały i przepiękny kokpit dla mnie najładniejszy na świecie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
super wszystko ale wymiana czujnika ciśnienia za 400 zł w takim aucie to masakra
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco miejsca ale zawsze może ktoś ponarzekać
4,0
Wyciszenie
w sumie jest ok ale myślałem że będzie ciszej w końcu to benzyna i Audi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
o ile sie cos nie zepsuje to koszty jak każdego samochodu pali średni 11 litrów przy normalnej szybkiej jeździe, przy równej drodze i 80km/h pali 7 litrów, ale przy 150 już 12-13 a jak tu jechać wolno takim autem
3,0
Stosunek jakość/cena
ciężko powiedzieć drogi samochód jest ale coś za coś w końcu to audi poprzednia honda nawet się nie umywa pod każdym względem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak skończyła sie gwarancja to: nie działa dotykowe zamykanie , klapka od wlewu paliwa nie otwiera się, czujnik ciśnienia klimy padł 400zł, bez tego nie odparujesz szyb
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
s-tronic zaczyna szarpać koszt naprawy to podobno 8 tys. zł bez komentarza, pompę wodną na szczęście wymieniono na gwarancjii i to wszystko
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW
[l/100km]