Silnik z automatem i quattro sprawuje się bardzo fajnie i jak na tę pojemność dobre spalanie.
3,0
Skrzynia biegów
S-tronic ... spodziewałem się płynnego przełączania przy tej skrzyni i tej klasie auta. Niestety wyczuwalne są momenty zmiany biegów - szarpnięcia.
5,0
Układ jezdny
quattro ... w każdych warunkach sprawuje się doskonale.
Komfort
3,0
Widoczność
Z racji tego, iż fotel mam odsunięty do końca i siedzę nisko to jest przeciętna widoczność. Słupki przysłaniają widoczność w prawo i lewo a niskie siedzenie pomimo wysokiego wzrostu nie pozwala dobrze oceniać odległości wokół auta. Czujniki bardzo pomagają.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Duży plus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto sportowe jest OK.
4,0
Wyciszenie
Szumy przy oknach ...brak ramki wokół okna musi mieć swoje minusy. Generalnie jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto - krótkie trasy 12-13L a w trasie w zależności od stylu 8-10L.
4,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie auta spodziewałem się perfekcji natomiast występują dość poważne problemu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory brak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pomimo młodego wieku auta mechatronika w skrzyni s-tronic wymieniona na gwarancji z powodu szarpania. Po wymianie dużo lepiej natomiast wyczuwalne szarpnięcia przy zmianie biegów.
Silnik 2.0 TFSI bierze olej. wg producenta 0.5L/100km. Została wykonana akcja serwisowa (tzw. krok pierwszy) po tym spożycie spadło do 0.2L/100km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW
[l/100km]