Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A5 8T Sportback Facelifting

Lotnik1976, 9 lat temu
Silnik 3.0 TFSI 272KM 200kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A5 8T Sportback Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : czterodrzwiowy sedan z charakterystyka auta niemal sportowego... buzia się śmieje
5,0
Całokształt
Wymarzony samochód - duży mocny silnik, bogate wyposażenie, nie wyróżniający się w tłumie. Komfort i jakość na bardzo wysokim poziomie. Póki co jedyny pojazd w rodzinie 2+1
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik sprawuje się rewelacyjnie, jest mocny, dynamiczny, nie rozczarowuje jeśli chodzi o charakterystyke dźwiękową - duży zapas mocy
5,0
Skrzynia biegów
S-tronic - szybka zmiana przełożeń, póki co same zalety. Nie zastanawia się który bieg powinien zostać załączony - dla kierowcy pozytywnie "nieobecna"
5,0
Układ jezdny
legendarny układ Quattro - świadomość właściwości jezdnych daje poczucie bezpieczeństwa; charakterystyka twardawa - to nie sympatycznie bujająca się kanapa ale przysłowiowe plomby nie wypadaja - rozsądny kompromis
Komfort
4,0
Widoczność
Niske, usportowione nadwozie Sportbacka nie sprzyja patrzeniu do tyłu ale nie jest źle, po krótkim przyzwyczajenu widać wystarczająco dobrze. Boki i przód bardziej niż ok - lusterka duże dają dobry ogląd sytuacji po bokach samochodu
5,0
Ergonomia
Kokpit poukładany, intuicyjny, w mojej wersji zabrakło podświetlania schowka co może denerwować. Uchwyty schowki w drzwiach pojemne, bardzo wygodne. Schowek na okulary w podsuitce raczej miniaturowy (np na lenonki...)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3-strefowa klima pracuje optymalnie, lekko denerwujace jest niesymetryczne ustawienie temperatury (brak przycisku sync) - trzeba sie zagrzebac w menu zeby wrocic do ustawien domyslnych ale to szczegół
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok z tyłu ... kompaktowo. Nie można od tego auta oczekiwać ogromnej przestrzeni na tylnej kanapie - to nie tak klasa. Natomiast fotelik montowany na ISO tyłem do kierunku jazdy na tylnej kanapie się mieści spokojnie - pasażer z przodu ma ciaśniej ale przy 176 cm wzrostu wciąz w miare komfrotowo podróżuje
5,0
Wyciszenie
wyciszenie jest doskonałe - na pewno robi tutaj różnce sinik - jednak każdy diesel zapewnia więcej "atrakcji" w tej materii (na świeżo porównuje do Passata B8 TDI 190KM- i nie m porównania - Pasek jest znacznie głośniejszy)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kiedy decydujesz się na v6 i wzwyż wiesz że oszczędzać na paliwie nie będziesz i to się sprawdza - auto dużo pali a koszty obsługi ASO do najtaniszych nie należa. Wciąż jednak jest to akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
ponad 300 tys. złotych za auto tej wielkosci tej jakości z takim wyposażeniem i silnikiem - tutaj moja ocena jest subiektywna - wydaje mi się kwotą ciut wygórowaną...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 272KM 200kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A5 8T Sportback Facelifting 3.0 TFSI 272KM 200kW
Średni koszt przejechania 100 km
69,00 zł
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A5 8T Sportback Facelifting