Dynamiczny i oszczędny. Uwaga na 2.0TFSI do 2011 roku lubiały brać sporo oleju, Pełna naprawa w ASO (tzw. Stage 2) ponad 10 tysięcy.
4,0
Skrzynia biegów
S-tronic mógłby być szybszy w trybie manualnym. No i ewentualne naprawy skrzyni tańsze.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przednich fotelach miejsca bardzo dużo. Z tyło gorzej, ale 2 osoby o wzroście do 1.75m wygodnie usiądą jedna za drugą. No ale to coupe więc cudów nie można wymagać.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 1.5 tonowe quattro jest ok. Ale w mieście przy dynamicznej jeżdzie i 20 potrafi wziąć. Spokojna trasa to bajka, 7.5l/100km jest do osiągnięcia. Na autostradzie przy przelotowej 160-180km/h (oczywiście niemieckiej ;)) spalanie w granicach 12 litrów. przy 140 ok. 8-9l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety w konfiguracji ze skrzynią S-tronic jest co się zepsuć. Przy awarii mechartoniki (a potrafi się zapsuć) koszty idą powyżej 10 tysiący w ASO (wymiana modułu mechatroniki), Przed 2012 rokiem (do połowy 2011?) problemy z pobieraniem nadmiernej ilości oleju w 2.0 TFSI (pełna naprawa a ASO po gwarancji to sporo ponad 10 tysiecy).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW
[l/100km]