Silnik
: Silnik, przeniesienie napędu oraz skrzynia biegów- TRIO znakomite
5,0
Całokształt
Autko idealne dla pary bez dzieci lub singla- mężczyzny. Autko piękne, doskonale jeżdżące oraz bez paru drobiazgów wręcz idealne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek jest genialny. Ciągnie od samego dołu a setkę osiąga w 6,5 sekundy. Jestem bardzo mile zaskoczony jak dwulitrowy silnik radzi sobie z masą 1570 kg. Ten silnik w połączeniu z S-tronikiem oraz quattro to majstersztyk
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać, nic ująć. Jedynie w mieście czasami przy częstym stawaniu na światłach przy redukcji z 2 na 1 delikatnie haczy, poza tym doskonała. Przełożenia super szybkie, w trybie D bardzo szybko wskakuje na 6-7 bieg- oszczędność, w trybie S.... sami się przekonajcie :)
5,0
Układ jezdny
QUATTRO i wszystko jasne... dodatkowo w przypadku tego silnika idealny wręcz rozkład masy przód-tył. Na zakrętach- niezwykła zabawa przy dużym komforcie.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bardzo dobrze, tył kiepsko (czujniki plus kamera to poprawią). Boki ok.
4,0
Ergonomia
Bardzo dobrze, MMI wymaga jeszcze troszkę dopracowania, ale jest naprawdę wysokiej jakości.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, z tyłu da się przeżyć.
4,0
Wyciszenie
Tu należy zwrócić uwagę na fakt braku uszczelek i ramek w oknach przednich drzwi, po przekroczeniu 140 km/h opływ powietrza staję się dość głośny, wówczas pomoże B&O ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiągi, quatro, silnik benzynowy i automatyczną skrzynię powiedziałbym, że bardzo dobre. W mieście ok. 13l/100km przy dynamicznej jeździe, ekon. miasto- 10l/100 km. Trasa: dynamicznie:12 l, ekonomicznie 8l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Warto kupić rocznego- wówczas stosunek jakości do ceny jest proporcjonalny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nic się nie działo, ale za krótko mam to autko.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To samo co powyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 211KM 155kW
[l/100km]