Silnik
: Silnik, skrzynia i zawieszenie - auto dla kierowcy, który lubi aktywna jazdę.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc wystarczająca - jest zapas na każdym biegu. Spalanie jak na tę moc umiarkowane, ale jazdy "o kropelce" nie da sie wygrać.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia "długa" - prędkość podróżna osiągana na 5 biegu. Ciekawostka 130 km/h i spalanie mniejsze na 5 niz na 6 biegu (wg komputera).
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń - zakręty połyka jak przyklejony z prędkością średnio 10 km więcej niż reszta
4,0
Karoseria
Lakier stosunkowo miękki - trzeba się wspomagać teflonem
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Brak możliwości ingerencji w komputer - wyłączenie na starcie funkcji start-stop i radia tylko VAGiem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele s-linowe robia robotę na trasie - 500 km krajówkami i 6 godz jednym ciągiem - bez problemu i bólów nóg i pleców. Za toba zmiennik 1.90 cm może spokojnie się przespać.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
To moje pierwsze Audi - wcześnie tylko VW. Już wiem, za co sie płaci kupując Audi, ale po 35 latach jazdy wiem, dlaczego warto jest tyle zapłacić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW
[l/100km]