Przeniesienie napędu
: Auktomatyczna skrzynia zdecydowanie podwyższa komfort jazdy
5,0
Całokształt
Bardzo dopracowany i dobrze wyglądający samochód którym chce się jeździć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie mam uwag, ekonomiczny lub dynamiczny, jak chcesz. Dla mnie 190 KM wystarcza, ale jak ktoś ma "sportowe zacięcie" powinien przetestować wersję 252 KM.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bezbłędnie podczas spokojnej jazdy, podczas gwałtownego naciśnięcia pedału gazu zdarza się jej "zaspać" ale dzieje się to rzadko.
4,0
Układ jezdny
Jest OK. Jednak nie ma takiego bezpośredniego czucia jak w Fordzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam uwag.
5,0
Ergonomia
Bliska ideału, tutaj wszystko jest przemyślane, wykonane z dobrych materiałów i świetnie spasowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trojstrefowa klima działa perfekcyjnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest największy minus tego samochodu, gdybym miał 190 cm wzrostu to bym go nie kupił.
5,0
Wyciszenie
To był jeden z głównych powodów kupna właśnie tego samochodu, BMW, Mercedes, Mazda były zdecydowanie głośniejsze w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
A4 kupiłem z oszczędnym silnikiem benzynowym i się nie zawiodłem. Spalanie jest niewiele wyższe od Golfa 1.4 TSI 122 KM. Średnie spalanie po roku to 7,9 l/100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość bez zastrzeżeń. Moim zdaniem cena mogłaby być niższa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna usterka po roku użytkowania to skrzypienie w okolicach zamka drzwi kierowcy usunięta przy pomocy wd40, ponadto czasem nie włącza się kamera cofania po wrzuceniu biegu wstecznego. To pikuś w porównaniu z moim poprzednim samochodem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI ultra 190KM 140kW
[l/100km]