Auto bardzo dobrze się prowadzi. Tryby jazdy (drive select) to świetna sprawa. W trybie comfort czysta przyjemność z jazdy, dynamic działa jak z nazwy ;) Tryb efficiency niestety jazda dziadkowa ale na czymś oszczędzić trzeba. Spalanie średnio na poziomie 8,5L, jazda dość dynamiczna (ale spada, co potwierdza słowa sprzedawcy, który wskazał, że po ok 4-5 tyś km spalanie o ok. 1L powinno się zmniejszyć. Sportowe fotele bardzo wygodne. Drobny minus - widoczność do tyłu (kamera cofania robi robotę ale brakuje mi w niej trybu panoramy jak w H civic Xgen).
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbodziura jest ale jak już się zbierze to dynamika ok
5,0
Skrzynia biegów
Płynna, dzięki select drive wielość ustawień każdego zadowoli
5,0
Układ jezdny
Pozytywnie zaskoczony zwrotnością
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka nie powalają
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu mogłoby być więcej miejsca
5,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie, dobry system głośnomówiący
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wyprzedaż rocznika, zakupiona za 200 tyś zł (w tym samym czasie Honda Civic w max wyposażeniu to koszt 181 tyś zł... z napędem na przód)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótki okres by stwierdzić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krótki okres użytkowania by stwierdzić
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
[l/100km]