Szukaj

Lista ocen Audi A4 B9 Limousine Facelifting (19)

Pokaż filtry
4,1
~Filip
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Auto prezentuje się naprawdę dobrze. Niestety żeby było naprawdę na poziomie musi być dobrane prawie wszystko z opcjonalnego wyposażenia co daje nam zawrotną kwotę prawie 300 tyś PLN. I tutaj pojawia się pytanie - czy warto? Odpowiedz na to pytanie zależy tylko i wyłącznie od preferencji oraz naszego portfela. Auto w maksymalnej konfiguracji wyposażone jest we wszelką możliwą elektronikę, światła w technologii MATRIX naprawdę "robią robotę"....
3,6
~JZT
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Audi A4, to auto, które chce być premium i chciałoby mieć przewagę dzięki technice...
4,5
~Beatka
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
wygodny, cichy, świetne zawieszenie. układ kierowniczy - zbyt duży efekt wspomagania, genialnie działające przełączniki, fantastyczne wykończenie kabiny jak wykute z granitu. Polecam
4,1
~Mariusz
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Samochód ogólnie fajny, ale w mojej ocenie posiada pewne wady. Największym rozczarowaniem jest dla mnie silnik. Nie czuć mocy jakiej można by się spodziewać po 204KM.
4,4
~Berkaj
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Jest lepiej, niż zakładałem na początku. Miejsca mniej, niż w Passacie. Widoczność do tyłu bardzo słaba - chodzi o cofanie. Co prawda jest kamera, ale jeszcze nie przywykłem do niej.
4,8
~piteks
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Samochód spełnij moje oczekiwania. Bardzo dobra jakość materiałów i wykończenie. Cicho w środku nawet przy prędkościach autostradowych. Na standardowych 18' wystarczająco komfortowy. Silnik zbiera się od samego dołu. Przy spokojnej jeździe niewiele pali. Pewnie to zasługa miękkiej hybrydy.
4,7
~Sebastian
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Samochód, który zaskakuje komfortem, jakością wykonania i niskim spalaniem. W dobie mikro silników 0,9 1,2 1,5 itp itd 3 cylindrów, w A4 jest tak jak powinno 2.0 i cztery cylindry :) Mercedes proponuje 1,3 w c-klasie(silnik renault) !!!! z dziwnym dźwiękiem, BMW w 3 proponuje 1,5 z cudownymi vanosami. Dlatego wybrałem to AUDI a4.
4,8
~Michał
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Auto bardzo dobrze się prowadzi. Tryby jazdy (drive select) to świetna sprawa. W trybie comfort czysta przyjemność z jazdy, dynamic działa jak z nazwy ;) Tryb efficiency niestety jazda dziadkowa ale na czymś oszczędzić trzeba. Spalanie średnio na poziomie 8,5L, jazda dość dynamiczna (ale spada, co potwierdza słowa sprzedawcy, który wskazał, że po ok 4-5 tyś km spalanie o ok. 1L powinno się zmniejszyć. Sportowe fotele bardzo wygodne. Drobny...
2,1
~Simon
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
Biegi zmienia losowo. Nie wiadomo co i kiedy zaproponuje. Bieg pływający to jakieś nieporozumienie. (Skrzynia biegów)
Dziennik kosztów dla Audi A4 B9 Limousine Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
40,50 zł
6,5
l/100km
7,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,8
~Michał
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Auto bardzo dobrze się prowadzi. Tryby jazdy (drive select) to świetna sprawa. W trybie comfort czysta przyjemność z jazdy, dynamic działa jak z nazwy ;) Tryb efficiency niestety jazda dziadkowa ale na czymś oszczędzić trzeba. Spalanie średnio na poziomie 8,5L, jazda dość dynamiczna (ale spada, co potwierdza słowa sprzedawcy, który wskazał, że po ok 4-5 tyś km spalanie o ok. 1L powinno się zmniejszyć. Sportowe fotele bardzo wygodne. Drobny...
Audi A4 B9 Limousine Facelifting