190 km to idealna moc do masy tego auta
150 km do miasta
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
A4 b9 Avant 2 TDI 190 km S-tronic Sport 18 cali- dobrze się prowadzi, ( trochę głośniej w środku jak z zawieszeniem komfort na 18”)
Zawieszenie- prowadzi się naprawdę dobrze, auto niemal nie przechyla się na boki i nie objawia tendencji do pod- czy nadsterowności, jest niższe 23 mm i sztywniejsze na kołach 18”, (jak VW golf Variant (kombi) na kołach 17”, trochę podobnie- mniejsze emocje),
duża masa auta robi swoje- fizyki nie oszukasz
Układ kierowniczy - precyzyjny, który świetnie współpracuje ze sprężystym zawieszeniem, minimalnie za lekki
Silnik- moc idealna do masy auta,
Opony- niskoprofilowe są zarazem szersze i głośniejsze – jazda po mieście jest ok. ale na trasie odczuwalnie trochę głośniej
S- tronic- bardzo dobrze płynnie, jednostajnie bez huczenia zmienia biegi (wygoda- poprawia o jeden poziom komfort kierowcy !) usterkowość?
Fotele sport- są super- warte dopłacenia, a fotele standard są dobre- tylko dobre
Minusy opisanego modelu:
- obniżone zawieszenie o 23 mm (sprężyny opierają się na gumach- obniżenie może jeszcze trochę wzrosnąć np.: do 30 mm)
- trochę głośniej w środku jak z zawieszeniem dynamicznym komfort na 18”
- trochę mniejszy komfort
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 190KM 140kW
[l/100km]