35 TFSI, nie TDi. Niestety zawód. Wcześniej jeździłem BMW F30 z silnikim benzynowym 1.6 136 KM i wydawał się żwawszy, BMW znacznie lepiej wchodziło w zakręty, skrzynia biegów była o niebo lepsza. W Audi bardzo irytująca jest opóźniona reakcja na gaz! Ale też mało dynamiczny jest układ kierowniczy.
Wrażenia
4,0
Silnik
2 l daje radę
2,0
Skrzynia biegów
Bardzo irytująca opóźniona reakcja na gaz, koszmarnie szarpie. Oceniam w porównaniu do BMW F30 1.6 136KM. Jak muszę szybko ruszyć na skrzyżowaniu to zastanawiam się jechać, czy nie jechać.
2,0
Układ jezdny
Słabo! Kierownica jest za mało dynamiczna na zakrętach, strasznie miękka. Aż robi się niebezpiecznie przy większej prędkości.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 35 TDI 150KM 110kW
[l/100km]