Przeniesienie napędu
: kosmos. zero buksowania nawet zimą na mokrym.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: szarpiąca skrzynia.
5,0
Całokształt
Generalnie auto idealne. Super wyciszone, świetna dynamika, wygoda, komfort, materiały wykończeniowe (o ile doplaciłeś kilka zł za obszycia, metale itp) nadają poczucia premium. Kupił bym jeszcze 3x to auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetna dynamika zarówno do miasta jak i w trase do wyprzedzania. Nie opłaca się męczyć auta żeby wyprzedzić jedno, lepiej brać po 5-10 na raz w kolumnie, ale po 3 wyprzedzonych różnica prędkości już jest dość potężna przez co i niebezpieczna.
4,0
Skrzynia biegów
Szybka. Przy włączonym asystencie jazdy w korku miała tendencję do szarpania na D, ale na S był spokój. W ASO wsadzili palec gdzie trzeba i jest ok.
5,0
Układ jezdny
100% pewności w zakrętach. Bączki też można kręcić :)
5,0
Karoseria
Na razie po 3 latach brak oznak korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
Słupek A i B są na tyle daleko że zbyt mocno nie zasłaniają drogi.
5,0
Ergonomia
brak uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą rozgrzewa kabinę w kilka minut po starcie. Dla mnie rewelacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rodzina 2+2 bez problemu się mieści wraz z bagażem i zakupami.
5,0
Wyciszenie
brak uwag.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gwarancja na 5 lat. Do tej pory zapłaciłem raz za wymianę oleju i klocków hamulcowych po okresie "promocyjnym". Mogło by być taniej...
5,0
Stosunek jakość/cena
brak uwag.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek- no może oprócz szarpiącej skrzyni z którą ASO sobie poradziło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy jak dotąd mnie nie zawiódł. A nie każdy właściciel auta z grupy VAG może to powiedzieć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 252KM 185kW
[l/100km]