Niby auto premium, a straszny spadek jakości względem poprzednich generacji a nawet względem wersji sprzed liftingu. Skrzypiące plastiki, pod tapicerką drzwi goła blacha więc wyciszenie jak w dacii. Ogólnie nie polecam jako całości, natomiast duży plus za napęd.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająco mocny i oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
płynnie zmienia wszystkie biegi, nie szarpie nawet w trybie sport.
5,0
Układ jezdny
quattro robi robotę, na mokrym już 2 razy uratowało mi tyłek.
5,0
Karoseria
póki co bez zastrzeżeń ale nałożona ceramika więc może poczucie złudne.
Komfort
4,0
Widoczność
czujniki i kamera wystarcza w zupełności, choć przez samą tylną szybę widać tak sobie
4,0
Ergonomia
duży plus za te "staroświeckie" przyciski.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mogłoby mieć więcej miejsca z tyłu ale to w końcu auto kompaktowe więc znośnie.
1,0
Wyciszenie
gołe blachy, auto tak głośne że gdyby nie podpisana umowa to już dawno byłoby zmienione. Nowa Octavia bije wyciszeniem na pysk tego gniota "premium"
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nowe więc ciężko się do czegoś przyczepić, natomiast auto nie jest warte swojej ceny.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto w ogóle nie jest warte swojej ceny, wiem że to dość podstawowe Audi ale mimo wszystko w cenie z doposażeniem 270tys oczekuje się lepszego komfortu niż w skodzie, a najgorsze że to auto nie ma podejścia do Octavii, która zapewnia podobne osiągi, i komfort jazdy a ma o niebo lepsze wyciszenie i pojemność. Ostatnia raz z tą marką.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
[l/100km]