Przeniesienie napędu
: Stronic, płynność zmiany biegów
5,0
Całokształt
Witam, moją ałdiczkę kupiłem nową w salonie, indywidualna konfiguracja więc po pół roku A4-ka spełniła moje oczekiwania, komfortowa, ekonomiczna, rzadziej spotykana na polskich drogach niż Superb/Passat/3-ka/C-klasa. Wygląd z pakietem S-line może się podobać i cieszyć oko :) Cena po pełnym doposażeniu lekko szokuje tym bardziej wiedząc, że konkurencja za te same wyposażenie życzy sobie mniejszy $,
Wrażenia
4,0
Silnik
wersja 190KM w s-tronicu w zupełności wystarcza do tego auta,
5,0
Skrzynia biegów
S-tronic REWELACJA, płynne zmiany biegów w porównaniu do DSG, lepiej pracuje, nie ma szarpnięć, płynne przyspieszanie
5,0
Układ jezdny
z opcją drive select, jeździ jak przyklejona do asfaltu,
5,0
Karoseria
bez uwag, nowe auto, raz w tygodniu na myjni, nałożona ceramika, ;)
Komfort
5,0
Widoczność
auto dopracowane, bez uwag
5,0
Ergonomia
całość dopracowana oprócz: nowy duży wyświetlacz mógłby być bliżej prawej ręki, tym bardziej, że jest dotykowy i zrezygnowali z sterowania przy dźwigni zmiany biegów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
AC - fajna opcja eco, która wspiera w oszczędność paliwa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca przy wzroście 180 ma wystarczająco miejsca, pasażer kierowcy też, lecz gdy za nim ustawię na stelażu fotelik dziecięcy już tego miejsca jest mniej i wymaga kompromisu,
5,0
Wyciszenie
bez uwag,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7 tys km, póki co 0 zł koszów oprócz paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Audi nie potrafi poradzić sobie z oprogramowaniem MMI, który nie zawsze potrafi rozpoznać głównego kierowcę, zgłoszone w kwietniu mamy koniec lipca i czekam :(
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek, auto nie wymagało przymusowej wizyty w serwisie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
[l/100km]