Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B8 Limousine

Wojti, 15 lat temu
Silnik 2.0 TDI 170KM 125kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A4 B8 Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW 2008-2011 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Super hamulce rozgrzane działają jeszcze lepiej poza tym napęd quattro ale uważam że ta moc silnika to minimum na ten napęd teraz Audi wypuściło słabszą wersję 143 km quattro i wydaje mi się że to może być za mało.
4,0
Całokształt
Fajny samochód chociaż jak dla mnie zawieszenie trochę za twarde ale za to w zakrętach jedzie jak po szynach coś za coś. Super xenony skrętne fajny gadżet i co najważniejsze genialne hamulce po prostu samochód staje jak wryty. Z minusów to jak dla mnie za dużo jest elektroniki np: nie ma bagnetu oleju stan sprawdza się w komputerze! poza tym samochód jest nisko zawieszony i trzeba uważać na przedni zderzak który jest bardzo ładny ale łatwo porysowaćjego jego wystającą dolną część.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo fajny silnik kręci się wysoko jak na diesla przyspiesza płynnie w dużym jak na diesla zakresie obrotów jest cichy nie przenosi wibracji nie bierze oleju i to przyspieszenie może nie rakieta ale w zupełności wystarcza (8,3 do setki:)Ciekawostką jest to że jak się stoi za włączonym samochodem nie czuć nieprzyjemnego zapachu spalin.
4,0
Skrzynia biegów
Słabo wchodzi pierwszy bieg poza tym bardzo dobra skrzynia krótki skok, jednak szkoda że w tej wersji nie ma automatu.
5,0
Układ jezdny
Quattro jest naprawdę super przyczepność zerwać można tylko na śniegu polecam ten napęd. Jeśli chodzi o zawieszenie to mam wersję sportową i uważam że na polskie drogi jest za twarde, no ale coś za coś. Jeździłem Q5 i nie czułem jakiejś wielkiej różnicy w pracy zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu OK do tyłu koniecznie czujniki to bardzo przydatny wynalazek. Super są duże lusterka boczne.
4,0
Ergonomia
Jest ok wszystko intuicyjne oprócz ustawienia temperatury bo jeżeli pasażer zmieni temperaturę to żeby z powrotem obie strony samochodu działały jedną gałką trzeba grzebać w komputerze a bez instrukcji nie mogłem tego znaleźć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra chociaż climatronic potrafi samoczynnie zmniejszyć tak nawiew że robi się duszno, za dużo w tym elektroniki.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm wzrostu i jest ok (ale jestem dość szczupły), mam miejsce nad głową i na nogi chociaż przesiadając się z miejsca kierowcy na miejsce za mną z tyłu zmieściłem się bez problemu ale miejsca jest bardzo mało kolana blokują się na oparciu przedniego fotela. Ogólnie samochód jest dosyć ciasny mogą nim podróżować wygodnie cztery niezbyt wysokie i obszerne osoby pod tym względem jest dużo gorszy od nowego Passata.
5,0
Wyciszenie
Moim zdaniem super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na te osiągi i napęd to uważam że mistrzostwo świata udało mi się nawet przy spokojnej jeździe w trasie przy prędkości około 110-120 km/h zejść do 5,8 l/100. Normalnie w trasie spala około 6,5 l/100 w mieście przy agresywnej jeżdzie najwyższy wynik to 9,5 l/100 a normalna jazda w mieście to 8 l/100. Ogólnie uważam że to bardzo ekonomiczny samochód.
3,0
Stosunek jakość/cena
Drogi przy obecnym kursie euro.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory wszystko OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A4 B8

Liczba wpisów: 29

Audi A4 B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A4 B8 Limousine