Autko genialne! Idealnie trzyma się drogi, układ kierowniczy perfekcyjny. Nie jeźdzę szybko, ale czasami na autostradzie idzie się zdziwić, że auto pędzi już 180 km/h. Silnik niezwykle dynamiczny. Małe, zwinne, szybkie autko z klasą, i świetnym wyglądem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 140 KM przystało... Ani za słaby ani za mocny, ale to subiektywne odczucie. Bardzo dynamiczny. Wystarczający do swobodnego wyprzedzania aut.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów - rewelacja. Dobrze dobrane przełożenia. na 4 biegu - rakieta do wyprzedzania. Na 6 - cichutko, komfortowo i tanio suniesz po drodze.
5,0
Układ jezdny
Genialny ! Auto trzyma się drogi jak przyklejone. Jeździłem wieloma autami tego segmentu przed zakupem A4, żadne nawet blisko nie jest A4. Oczywiście przekłada się to na dość twarde zawieszenie, autko lubi równe drogi. Wole go od Q7. Po dziurach plomby niestety mogą powypadać :) Po dziurach - no cóż :D wysokie osoby mogą zrobić dziurę w suficie :)
Komfort
5,0
Widoczność
Po równych drogach - REWELACJA.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką... może... żeby się do czegoś przyczepić: mogłaby być większa ilość schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwu strefowa klima działa. W lato chłodzi, w zimę grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca się mieści bardzo wygodnie :) Z tyłu miejsca średnio... ale ja tam z tyłu nie jeździłem...
4,0
Wyciszenie
Cichutko, o ile nie są wymagane łożyska do wymiany. A to niestety w tym modelu zdarza się co 150 000 km...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Możliwe jest spalanie na trasie 4.7 l / 100 km, ale trzeba mieć cierpliwość do jazdy 80 km /h. Realnie: 6 l / 100 km - jeżdząc do 130km/h. Całkowita średnia miasta + trasa = 6.6 l / 100 km. Pomimo kilku poważnych usterek, auto nigdy nie zatrzymało się w trasie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo drogie, głównie przez swoją popularność i zdecydowanie przepiękny wygląd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek nie było.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Układ kierowniczy - przycinająca się kierownica [ układ hydrauliczny ] do wymiany maglownica + pompa hydrauliczna. Wiatraczek wentylatora się urwał - WTF ?! Na początku miałem też problem ze światłami -> okazało się że problemem jest przetwornica. Łożyska w kołach to dość częsty problem. Weźmy też pod uwagę, że autko ma 280 000 km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 143KM 105kW
[l/100km]